Welkom op het MagicTales Forum. Onze poorten hebben zich krakend en piepend op 11-11-11 voor onze gasten geopend, en zullen hen tot 12-12-12 gastvrij in onze stad ontvangen. En daarna ? .......
Dat kan je altijd proberen, Jannes Maar hierover volgt later in ieder geval meer
Citaat van: Cocky op 27 november 2011, 00:20:50Dat kan je altijd proberen, Jannes Maar hierover volgt later in ieder geval meer Hoi Cocky,Het is ondertussen 'later' (we tellen al af) . Is er al meer nieuws over de (lezers)jury? Ben benieuwd hoe dat vakkundig vorm gegeven gaat worden in deze ons-kent-ons-wereld . Als je niemand weet, dan heb ik nog familieleden, vrienden en collega's achter de hand die onafhankelijk en onpartijdig kunnen jureren. Ze zijn ook heel snel; de ms-en hoeven geeneens opengeslagen te worden.
Citaat van: Jack Broscie - Pact der waanzin op 24 oktober 2012, 13:00:16Citaat van: Cocky op 27 november 2011, 00:20:50Dat kan je altijd proberen, Jannes Maar hierover volgt later in ieder geval meer Hoi Cocky,Het is ondertussen 'later' (we tellen al af) . Is er al meer nieuws over de (lezers)jury? Ben benieuwd hoe dat vakkundig vorm gegeven gaat worden in deze ons-kent-ons-wereld . Als je niemand weet, dan heb ik nog familieleden, vrienden en collega's achter de hand die onafhankelijk en onpartijdig kunnen jureren. Ze zijn ook heel snel; de ms-en hoeven geeneens opengeslagen te worden. In dat geval weet ik er ook wel een paar
Wat het ons kent ons wereldje betreft: daar stappen we nu juist uit om niet voor de schrijvers te gaan, maar juist voor de lezers Het publiek dus.
Hihhi En die zijn allemaal helemaal niet bevooroordeeld Anyway, ja, ik heb nieuws.We zijn van de week gestart met de zoektocht, had enkel nog geen tijd gehad om het op het forum te posten, met excuses, stond wel al op de site:http://www.magictales.nl/index.php?page=artikeldetail&id=937Dus roep het rond zou ik zeggen
De link op Facebook gezet.
Citaat van: Johanna Lime op 25 oktober 2012, 21:56:16 De link op Facebook gezet. Ik ook! Checken jullie eigenlijk nog of de lezersjury vrienden/familie onder de deelnemers heeft? (Makkelijk zat als iemand op FB zit, neem ik aan.) Ik ken een heleboel (uiterst objectieve, uiteraard) SF- en fantasyfans.