Hoi allemaal!

Ik ben volgens mij iets later ingestroomd dan de meeste van jullie, hopelijk is dat niet zo'n probleem.

Ik zal mijn best doen om de verloren tijd goed te maken haha.
Even voorstellen dus:
Mijn naam is Claire, ik ben 20 jaar jong en studeer op de Pabo. Basisschool docente dus.
Ik heb een grote voor liefde voor creativiteit. De fantasie die ik heb wil ik graag op verschillende manieren uiten. Dit doe ik door te schrijven (verhalen, gedichten), door te tekenen (met name manga), het maken van cosplay kostuums, papercraft etc.
Verder vind ik het leuk om te sporten. Onderwaterhockey, hardlopen, Yoga en stijldansen vind ik ook leuk.

Het is lekker druk in mijn leven, maar wel heel gezellig. In tegenstelling tot de meeste studenten geef ik er niets om, om uit te gaan. Ik zit liever thuis op de bank met een kop thee, dan in de kroeg met alcohol dat ik toch niet lust

Ik was al langer bezig met het schrijven van een verhaal. Of eerlijk gezegd het herschrijven ervan.
Een beetje per ongeluk liep ik tegen deze schrijfwedstrijd aan en mijn verhaal voldeed aan de criteria. Dus tja...dat is een kans natuurlijk

(Alleen moet ik wel letten op de lengte, ik ben bang dat het misschien te lang is.)
Het is ook extra motivatie voor mij om eens een beetje tempo te maken met het herschrijven haha.
Ik schrijf niet om winst te maken, maar echt alleen voor de lol. Als iemand geïnteresseerd is in mijn verhaal, dan is dat mooi meegenomen en leuk natuurlijk!
Maar is er geen interesse dan is dat ook goed
Dat is het wel zo'n beetje denk ik. Any questions?