Algemeen > De sissende draak (eerst voorstellen, anders laat de draak je niet binnen !)

Ka Sha Gan / Rik Raven

(1/11) > >>

Ka Sha Gan:
Hoi,

dus hier ook maar geregistreerd omdat ik hiernaartoe werd verwezen met  een vraag voor De Luitingh@MagicTales Fantasywedstrijd.

Maar ik heb geen idee in welk topic ik die zou moeten stellen.
Iemand?

Oja, ik zal me even voorstellen. Naast Ka Sha Gan heb ik nog een pseudoniem en die luidt Rik Raven, auteur van Bron. Ik zit in de redactie van Pure Fantasy, Pure Thrillers en ik jureer en redigeer in die hoedanigheid veel verhalen. Ik schrijf recensies, ik blog op mijn eigen site en heb een dagboek op PFforum. Mijn tweede roman ligt nu bij de uitgever, de derde staat in zeer ruwe vorm op de harde schrijf en een vierde zit nog grotendeels in mijn hoofd/
Aangaande die derde heb ik een vraagje voor de wedstrijdorganisatie: Valt Zielen van Stephenie Meyer onder wat jullie Fantasy verstaan? Dan weet ik of ik mee kan doen. Alvast bedankt.

Killian McNeil:
Hoi Rik

welkom hier :)

Ik weet niet wat je wilt vragen maar er is hier een orakel waar je vragen kunt stellen.

gr. Harrie

Ka Sha Gan:
Dag Harrie,

waarom zeggen ze bij Luiting niet waar de vraag gesteld moet worden? Een directe link zou nog beter zijn.

Nou ja, ik denk dat ze wat geprikkeld zijn door de kritiek die velen hebben (waaronder ik) op de ongelukkig gekozen titel van de wedstrijd. ;)

Saskia:
Hoi, Ka, welkom hier.
Zo moeilijk is het 'Orakel' toch niet te vinden? Er staat zelfs 'vraag en antwoord organisatoren' oid achter. En je hoeft er niet eens voor te scrollen. Directe link werkt toch niet, gezien je je eerst moet registreren.

Ka Sha Gan:
Hoi Saskia,

heb je al gescrold?
Dan had je kunnen zien, liefje dat ik mijn vraag al aan het Grote Orakel heb gesteld, maar ik heb gezien dat dit hele forum in teken lijkt te staan van de wedstrijd... terwijl ik naar de draad aan het zoeken was met de naam van de wedstrijd als titel. ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie