Goh, ben ik even blij dat ik alles grotendeels gewoon nieuw verzonnen heb. Ik mag er niet aan denken om nu, halverwege het jaar, -tot de conclusie te moeten komen dat ik meer dan de helft moet herbeginnen. ik wens jullie veel sterkte toe.
Geen religietoestanden bij mij, wel politieke intrige, verraad, en, oja, niet vergeten... wintercodes en dimpoorten....
Ik heb dan wel weer licht genetisch gemanipuleerde mensen, een in een labo ontwikkelde parasiet, luchttrollen ( trollenvolk dat luchtschepen ontwierp, staan technologisch vrij ver) en een allerlaatste half-elf, en verder harpijen, waar ik een heel eigen draai aan geef. Dus niet het vogeltje met de vrouwenkop uit de Griekse mythologie. Wel een soort van bijenvolk in gevleugelde reptielengedaante met menselijke trekken (en gezicht), sterk mentaal begaafd( gedachtenspraak) en een ronduit monstrueus uiterlijk/gebit. Verder met alles erop en eraan: een collone met een koningin, koninginemelk met speciale eigenschappen, en zwart bloed waar je dagen op voort kan als je het drinkt.
En dan nog een nieuw verzonnen volk, de Chi Rock.
Zit wel goed, denk ik. Cocky?