Algemeen > De sissende draak (eerst voorstellen, anders laat de draak je niet binnen !)
Arkaniel rijdt de Draak tegemoet!
Arkaniel:
Mercikes allemaal. Ik ga eens de handen uit de mouwen steken nu ik een goeie motivatie en deadline voor de boeg heb.
Mascha:
Welkom Arkaniel! Veel plezier en veel succes met de wedstrijd. Je hebt nog 5,5 maand. Gaat dat goed komen? :P
Arkaniel:
Ik denk het wel. De plot is uitgepland. Ik heb al een hele hoofdstuk uitlijning. Enkele mooie schema's en al mijn personages zijn klaar. Ik heb ook al verschillende scenes in het Engels en enkele in het Nederlands. Het is juist een kwestie van het uitschrijven.
Mieke:
--- Citaat van: Arkaniel op 21 juni 2012, 17:43:15 ---Ik denk het wel. De plot is uitgepland. Ik heb al een hele hoofdstuk uitlijning. Enkele mooie schema's en al mijn personages zijn klaar. Ik heb ook al verschillende scenes in het Engels en enkele in het Nederlands. Het is juist een kwestie van het uitschrijven.
--- Einde van citaat ---
Ik heb best wel bewondering voor die schrijvers die plot, hoofdstukken en personages op voorhand kunnen uitzetten.
Ik begin te schrijven en weet dat ik van A naar B wil, maar wat daartussen ligt, en wie er mee gaat spelen, is voor mij een even groot vraagteken als voor mijn hoofdpersonages. Deze laatste zijn zo ongeveer de enige die ik op voorhand in mijn hoofd had.
Als ik zie hoe ik van A naar B aan het wandelen (zeg maar kruipen) ben, dan zijn er toch al heel wat onverwachte dingen uit de hoek (of is het boek) gekomen ;D
Chris Hantzen:
Welkom en succes gewenst!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie