Welkom op het MagicTales Forum. Onze poorten hebben zich krakend en piepend op 11-11-11 voor onze gasten geopend, en zullen hen tot 12-12-12 gastvrij in onze stad ontvangen. En daarna ? .......
dus heb ik het maar snel zo ingestuurd :lol:
Had vrijdagavond een stuk uitgezocht om in te sturen, wilde dat in het weekend nog eens uitkammen en herschrijven maar toen brak zaterdagochtend mijn water dus heb ik het maar snel zo ingestuurd :lol:
toen brak zaterdagochtend mijn water zijn aangekomen, maar zelfs als dat zo is, is het nu toch te laat zijn ...
Gefeliciteerd - kindjes zijn toch wel heel veel bijzonderder dan manuscripten al zijn die natuurlijk ook heel belangrijk Ik hoor ook niet tot de geselecteerden Moet ik nu de handdoek in de ring gooien of was het een echte loting?65- wauw! The definitive dutch fantasy anthology kunnen ze wel uitgeven hiermeegroetnJoost
ik moest toch wachten op mijn oma die ons naar het ziekenhuis zou rijden, dus dan kon ik net zo goed nog even dat mailtje versturen ...
Cocky,Sorry dat was even een drupje frustratie. Ik geloof je natuurlijk een volle 100%. Daar moet je niet om hoeven vragen natuurlijk, voor mij ben je boven alle twijfel verheven. Inmiddels typ ik door aan dit geweldige project!"He had that look you very rarely find, the haunting, hunted kind"groetjesJoost
Heel erg off topic: het is een dochtertje, Dunya. En over dat insturen nadat mijn water was gebroken: ik moest toch wachten op mijn oma die ons naar het ziekenhuis zou rijden, dus dan kon ik net zo goed nog even dat mailtje versturen ...