Auteur Topic: Vijf winnaars van het eerste tussentijdse inlevermoment  (gelezen 2069 keer)

Johanna Lime

• De Zonderlingen
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Vijf winnaars van het eerste tussentijdse inlevermoment
« Reactie #15 Gepost op: 16 mei 2012, 19:44:41 »
:) Gefeliciteerd! ;)
Groeten van Johanna Lime

Killian McNeil

• Junior
  • **
  • De gedachtewereld van een dromer
    • Bekijk profiel
    • Weblog van Killian McNeil
« Reactie #16 Gepost op: 16 mei 2012, 19:53:44 »
Gefeliciteerd als je bij de vijf gelukkigen zit.

Ik ben er in ieder geval niet bij, niet eens een bevestiging gehad dat mijn pagina's goed zijn aangekomen.
En dat laatste viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. Hoe weet ik nu of mijn bijdrage één van de 65 was?

Atalanta Nèhmoura

• Dragers van het Gouden Licht
  • Junior
  • *
  • In waanzin schuilt waarheid
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 16 mei 2012, 20:17:39 »
@Mascha en Saskia, dank je. Het is jammer dat ze dit niet voor alle inzenders doen want zo maken mensen die juist wel wat begeleiden zouden kunnen gebruiken veel minder kans en leren ze er niet zoveel van.

Als ik terug kijk naar mijn beginperiode werd ik ook door allerlei uitgevers afgewezen. Niet omdat het verhaal op zich niet goed was, maar omdat het aan de techniek schorte en dan kreeg je een leuk briefje terug van "geen fonds" of zo. Pas nadat ik mijn verhaal als POD had uitgegeven en het aan een criticus ter beoordeling had gegeven, kreeg ik een stortvloed van commentaar over me heen. Over hakkelende zinnen, verkeerd taalgebruik, geen goede spanningsopbouw, te veel herhalen enz, enz, gevolgd door de mededeling dat ik beter iets anders kon gaan doen dan schrijven.
Daardoor wist ik wat er aan mankeerde en ben ik schrijfmarathons op PF gaan doen in combinatie met schrijfdriedaagses bij Maryson. Door telkens vlijmscherpe kritiek te krijgen heb ik veel geleerd. Het is niet altijd leuk, maar wel de beste manier om te leren.

Dus alsnog: ik vind het jammer voor de rest. Zet jullie beste beentje voor en skrieven.
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2012, 20:19:22 door Atalanta Nèhmoura »
Atalanta Nèhmoura is 16 en 17 maart in Rijswijk op de Gothic Fantasybeurs  met deel 1 en 2 van de kronieken van Ulriach de Waanzinnige

zie www.atalantanehmoura.nl

Mascha

• De Zonderlingen
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 16 mei 2012, 20:24:03 »
Ja, dat is het 'm inderdaad. Je kunt wel iedere keer afgewezen worden, maar als je niet weet waardoor, dan kun je het ook niet verbeteren.

Terrence Lauerhohn

• De Zonderlingen
  • Senior
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 16 mei 2012, 21:03:13 »
Mijn felicitaies aan de vijf geselecteerden. Ik zat er ook niet bij  :-\ Maar ik ga toch maar voor het tweede inlevermoment, en natuurlijk de uiteindelijke inzending. Anders, tja, zoeken naar een andere uitgever, want ik geloof in mijn ms.

Ondertussen heb ik wel enkele verhalen op Smashwords staan; 'De gordelier' (Fantasy, tweede plaats thema 15, purefantasy) en 'Prometheus mechanica' (CyberpunkSF)
Met eigen illustraties.

Emma

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 17 mei 2012, 12:44:10 »
Gefeliciteerd winnaars!
Love, respect, admire

Mieke

• De Zonderlingen
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 17 mei 2012, 15:20:42 »
Als ik het goed begrepen heb, was het een pure loting, ongeachte inhoud of stijl. Toch vind ook ik het wel spijtig dat we geen ontvangst- en/of leesbevestiging gekregen hebben.

@Cocky,
kan hiervoor gezorgd worden wanneer we onze ms voor of op 12/12 doorsturen. Weten dat het goed aangekomen is, is toch een bezorgdheid die we allen delen (denk ik)  :-\

SjoerdH

• De Zonderlingen
  • Volwaardig lid
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 17 mei 2012, 16:15:59 »
Het zou vrij eenvoudig moeten kunnen met een geautomatiseerde automatische beantwoorder op het mailadres. Desnoods misbruik je de afwezigheidsmelder :)

Mieke

• De Zonderlingen
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 17 mei 2012, 16:32:22 »
Het zou vrij eenvoudig moeten kunnen met een geautomatiseerde automatische beantwoorder op het mailadres. Desnoods misbruik je de afwezigheidsmelder :)
Ik had de ontvangstbevestiging ingeschakeld, maar er is toch niets teruggemeld....

SjoerdH

• De Zonderlingen
  • Volwaardig lid
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 17 mei 2012, 16:50:41 »
De instelling moet op de ontvangende server (dus bij Luithing) ook staan ingeschakeld. Daar doelde ik eigenlijk op

Mieke

• De Zonderlingen
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 17 mei 2012, 16:58:19 »
De instelling moet op de ontvangende server (dus bij Luithing) ook staan ingeschakeld. Daar doelde ik eigenlijk op
;D zo zie je maar weer wie iets snapt van al die electronica en wie niet  :-[

Cocky

• Beheerder van http://www.MagicTales.nl
  • Algemene moderator
  • Held
  • www.magictales.nl
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 18 mei 2012, 09:45:14 »
Ik zal het doorgeven ;) Maar doorgaans mag je er vanuit gaan, dat als je een mail stuurt, dat dat aankomt. Mits je een mail van je eigen server terug krijgt dat de mail niet verstuurd is of niet ontvangen is door een technisch probleem. Zoals bijvoorbeeld een verkeerd ingetypt mailadres. ;) Op die manier werkt techniek ook ;)
Maar goed, ik zal het doorgeven dus.

Mieke

• De Zonderlingen
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 18 mei 2012, 14:20:13 »
Maar goed, ik zal het doorgeven dus.
Thanks!!

Ka Sha Gan

• De Zonderlingen
  • Held
  • *
  • Een gedicht is als een alien.
    • Bekijk profiel
    • Rik Raven
« Reactie #28 Gepost op: 18 mei 2012, 15:00:37 »
Proficiat aan de vijf uitverkorenen... ;)
Verhalen zijn als dromen,
geschreven en gevangen in realiteit
Rik Raven

seraphim

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 19 mei 2012, 14:56:00 »
Gefeliciteerd Nehmoura, en de andere winnaars. Ik was er ook niet bij.

En gefeliciteerd aan Luitingh met de vele inzendingen. Als er ook zoveel manuscripten binnen komen aan het eind van de rit, wens ik de jury alvast veel succes ...

Ik kwam hier ook kijken omdat ik me afvroeg of het normaal was dat ik geen ontvangstbevestiging had gekregen. Had vrijdagavond een stuk uitgezocht om in te sturen, wilde dat in het weekend nog eens uitkammen en herschrijven maar toen brak zaterdagochtend mijn water dus heb ik het maar snel zo ingestuurd :lol: Zou wel jammer zijn geweest als het door een of ander technisch mankement toch niet zou zijn aangekomen, maar zelfs als dat zo is, is het nu toch te laat zijn ...