Gezellige boel hier! Ik dacht wat wedstrijdinfo op te snorren maar vermaak me al een half uur kostelijk met het geklets hier.
Even voorstellen, ik ben Joost Uitdehaag en vastbesloten aan deze wedstrijd mee te doen. Een kleine sabbatical tussen twee banen door komt daarvoor als geroepen. Mijn erelijst in de fantasy beslaat 3 publikaties in Pure Fantasy magazine, en een Future verhaal op de achterkant van het tijdschrift Nature in 2009 (life in a monastic lab). Elk jaar probeer ik wel aan 1 of 2 schrijfwedstrijden mee te doen en probeer elke keer weer iets te leren van het jurycommentaar
Normaal ben ik onderzoeker in de biotechnologie maar voor deze wedstrijd ga ik mij even helemaal onderdompelen in het schrijven. Een oud manuscript ga ik hiervoor helemaal revampen. Toevallig had dit al een stevige vrouwelijk hoofdpersoon dus toen ik de wedstrijd zag dacht ik: yes. De kans om dit manuscript nu eindelijk serieus af te ronden. Ik wens alle deelnemers, van wie ik er een hoop ken, veel gezondheid en inspiratie en succes! Moge dit voor ons allen veel goeds opleveren.
groetjes
Joost
Chris voor je statistieken: M, 40, epische fantasy